همه مقالات فستو, رشته های مختلف در دانشگاه های ترکیه, سایر مقالات, معرفی دانشگاه های ترکیه

کلاس های تومر – اخذ مدرک تومر بدون شرکت در آزمون

کلاس های تومر - اخذ مدرک تومر بدون شرکت در آزمون

کلاس های تومر - اخذ مدرک تومر بدون شرکت در آزمون

کلمه TÖMER ، مخفف عبارت Türkçe Öğretim Merkezi  به معنی آموزش زبان ترکی است. آزمون تومر همانطور که از نام آن مشخص است تنها به زبان ترکی برگزار می‌شود. شرکت در این آزمون و ارائه مدرک مربوط به آن از پیش‌نیاز‌های ورود به برخی دانشگاه‌های کشور ترکیه است و در صورت نداشتن مدرک تومر، دانشگاه از داوطلبانی که ادعای تسلط بر زبان ترکی را دارند، آزمون زبان می گیرد و درست قبولی، وارد کلاس های آموزشی دانشگاه می شوند.

آزمون تومر برای دانشگاه‌هایی مورد نیاز است که زبان تدریس در رشته آن‌ها، ترکی است. برای سایر دانشگاه‌های انگلیسی زبان داوطلبان باید مدرک زبان آیلتس یا تافل ارائه بدهند.

فهرست مطالب

مدرک زبان تومر در دو نوع ارائه می‌شود

گواهی‌نامه تومر (Sertifika)

گواهی‌نامه تومر، در مدت زمان کوتاهی قابل دستیابی است. این گواهی، شامل دریافت سرتیفیکا یا مدرک سطح مقدماتی A2، سطح متوسط B2 و سطح پیشرفته C1 است و دارای اعتبار دو ساله است.

دیپلم تومر (Diploma)

دیپلم تومر به معنی داشتن مهارت کامل در زبان ترکی استانبولی است و از لحاظ اعتبار، هیچگونه محدودیت زمانی برای این دیپلم وجود ندارد. دیپلم تومر برای سطوح متفاوت ارائه می‌شود. مدرک دیپلم تومر، نه تنها برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه بلکه برای ورود به بازار کار در ترکیه هم مورد نیاز است. بنابراین افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه برای کار را دارند، باید در این آزمون نمره C2 را کسب نمایند.

اخذ مدرک تومر بدون شرکت در آزمون

مجموعه ما می تواند گواهی‌نامه تومر (Sertifika) را از بیشتر دانشگاه ها، بدون نیاز به شرکت در آزمون، برای متقاضیان اخذ نمیاید. هزینه اخذ مدرک تومر بین 300 تا 500 دلار خواهد بود که نسبت به دانشگاه ها متغیر می باشد. مدت زمان صدور مدرک تومر نیز بین بازه یک هفته تا یک ماه خواهد بود.

♥ برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر درباره این موضوع با پشتیبانان سایت تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ با شماره 09145004495 در ارتباط باشد.

♦ در پایین نیز بخشی از نمونه کار های ما را می بینید. 

کلیک کنید
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

اخذ مدرک تومر بدون شرکت در آزمون

سطوح آزمون تومر متفاوت است و دانشجویان برای اینکه بتوانند در دانشگاه مورد نظرشان قبول شوند، باید بتوانند حد نصاب درخواستی آزمون را دریافت کنند.

آزمون تومر دارای 12 سطح است که به 3 قسمت مبتدی، متوسط و حرفه ای تقسیم بندی می شود. سطوح آزمون از A1 تا C1 است و دانشجویان باید حد نصاب نمره را که حداقل B1 می باشد را دریافت کنند. در صورتی که فرد نتواند به حد نصاب موردنظرش برسد، بایستی حتماً مجدد در آزمون شرکت کند.
این آزمون دارای پنج شاخه است که دانشجویان باید در هر کدام از آنها نمره ای را کسب کنند. مهارت شنیداری، مهارت نوشتاری، مهارت مکالمه، مهارت خواندن و درک مطلب و مهارت برقراری ارتباطات.

  • مهارت شنیداری 25 امتیاز
  • مهارت برقراری ارتباط 15 امتیاز
  • مهارت مکالمه 10 امتیاز
  • مهارت نوشتاری 25 امتیاز
  • مهارت خواندن و درک مطلب 25 امتیاز
کلاس های تومر - اخذ مدرک تومر بدون شرکت در آزمون

نحوه ثبت‌نام در آزمون تومر

در حالت کلی، مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام در آزمون تومر شامل موارد زیر است:

  • دو قطعه عکس پرسنلی
  • گذرنامه معتبر
  • تکمیل فرم درخواست
  • رسید پرداخت هزینه شرکت در آزمون

در هنگام شرکت در این آزمون باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • داوطلبان باید حداقل ٣٠ دقیقه قبل از شروع آزمون در دفتر نمایندگی آزمون صدور گواهینامه حضور داشته و مدارکی مانند شناسنامه یا گذرنامه دارای اعتبار، کارت ورود به جلسه و … را به همراه داشته باشند.
  • متقاضیان نباید تلفن همراه، لپ‌تاپ، دیکشنری، کتاب، کیف، پخش کننده MP3 و غیره را همراه داشته باشند.
  • به غیر از داوطلب هیچ شخصی مجاز به ورود به سالن امتحان نیست.
  • داوطلبان باید فقط روبه‌روی رایانه‌هایی که برای آن‌ها تعیین شده است بنشینند و با وارد کردن نام کاربری و گذرواژه‌هایی که به آن‌ها داده شده است، آزمون را شروع کنند.
  • پس از وارد کردن نام کاربری و رمز ورود، امتحان شروع می‌شود و کاربران با دنبال کردن دستورالعمل‌های روی صفحه، آزمون را کامل می‌کنند. بسته به امتحانات و تعداد سوالات ممکن است تغییراتی در مدت زمان آزمون ایجاد شود.
  • مدت زمان آزمون با توجه به زمان فعال بودن در رایانه کاربر تعیین می‌شود.
  • کاربران می‌توانند برای هر نقص فنی که در طول آزمون با آن مواجه می‌شوند و یا هر گونه مشکل دیگری از سرپرست کمک بگیرند.

هزینه آزمون تومر

هزینه آزمون تومر از نوع دیپلم عموملا ١۵٠ یورو و برای نوع سرتیفیکا ١٠٠ یورو است و برای شرکت در این آزمون محدودیت سنی وجود ندارد. برای اطلاع دقیق و بروز هزینه ها با پشتیبانان سایت در ارتباط باشد!

مراکز برگزاری آزمون تومر

دانشگاه آنکارا در ترکیه به صورت مستقیم، برگزاری آزمون تومر و سایر کارهای مربوط به ثبت‌نام، ارائه نتایج آزمون و مدارک تومر را به‌عهده دارد.آزمون تومر در سایر نقاط ترکیه از جمله آنتالیا، ازمیر، استانبول، بورسا و آلانیا هم برگزار می‌شود. این آزمون به دلایلی چند سال است که در ایران برگزار نمی شود! 
آزمون دانشگاه استانبول و قاضی آنکارا در شهر تبریز بصورت آنلاین و بعضا بصورت حضوری برگزار می شود که جهت اطلاع از تاریخ دقیق برگزاری آزمون ها، با شماره های موجود در سایت، تماس بگیرید.

در هنگام شرکت در این آزمون باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. داوطلبان باید حداقل ٣٠ دقیقه قبل از شروع آزمون در دفتر نمایندگی آزمون صدور گواهینامه حضور داشته و مدارکی مانند شناسنامه یا گذرنامه دارای اعتبار، کارت ورود به جلسه و … را به همراه داشته باشند.
  2. متقاضیان نباید تلفن همراه، لپ‌تاپ، دیکشنری، کتاب، کیف، پخش کننده MP3 و غیره را همراه داشته باشند.
  3. به غیر از داوطلب هیچ شخصی مجاز به ورود به سالن امتحان نیست.
  4. داوطلبان باید فقط روبه‌روی رایانه‌هایی که برای آن‌ها تعیین شده است بنشینند و با وارد کردن نام کاربری و گذرواژه‌هایی که به آن‌ها داده شده است، آزمون را شروع کنند.
  5. پس از وارد کردن نام کاربری و رمز ورود، امتحان شروع می‌شود و کاربران با دنبال کردن دستورالعمل‌های روی صفحه، آزمون را کامل می‌کنند. بسته به امتحانات و تعداد سوالات ممکن است تغییراتی در مدت زمان آزمون ایجاد شود.
  6. مدت زمان آزمون با توجه به زمان فعال بودن در رایانه کاربر تعیین می‌شود.
  7. کاربران می‌توانند برای هر نقص فنی که در طول آزمون با آن مواجه می‌شوند و یا هر گونه مشکل دیگری از سرپرست کمک بگیرند.

کلاس های آموزشی زبان ترکی استانبولی

این دوره ها به طور تخصصی و جهت آموزش زبان ترکی و اخذ مدرک تومر می باشد.

شرایط دوره های تومر:

  • تدریس بهترین اساتید کشور!
  • استفاده از بهترین منابع آموزشی!
  • استفاده از بهترین سامانه آموزشی آنلاین!!
  • ارائه مشاوره های رایگان جهت اخذ مدرک تومر!!

هزینه کلاس ها:

دوره خصوصی: 9 میلیون تومان

دوره نیم خصوصی: 6 میلیون تومان

دوره عمومی: 4 میلیون تومان

جهت ثبت نام در کلاس ها و دریافت برنامه کلاسی و منابع آموزشی، ابتدا فرم زیر را پر کنید.

[wpforms id="4341"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *